5 Oca 2011

KAÇ KEDİ KAÇ



Kaça bildiğince kaç yaklaşma pek insanoğluna,Biliyorum beni gördüğünde’de kaçacaktın son anda duraksadın…Anladın sana ne niyetle baktığı’mı , biliyordun elimde önüne koyacak iki lokma yiyecek olmadığını bunu bilmene rağmen durdun…E tabi bu senin farkın, İnsan gibi menfaatçi değilsin ki!
Anladın sana nasıl hayranlıkla baktığımı ,içimin eridiğini,senin için nasıl dua ettiğimi,Kalbimden geçen duyguları….Sende benim için dua ediyordun bunu hissettim sanki! Çok Sağ ol KEDİ.
Ama sen kaç yinede güvenme kimseye olur’ya bir Heveslik  Merhamete gelmiş bir insan’la karşılaşırsın karnını doyurur,alışırsın,seversin ,güven duyduğun için bahçesinde,bodrumunda doğum yaparsın ama bebeklerin fazla gelir,Seninde anne olduğunu düşünmeden yavrularını çuvala tıkar, eğer biraz merhametliyse bir kutuya iki delik açar uzaklara çöp gibi atar..Sen bendende kaç alırım,kısırlaştırırım,bugüne kadar sahiplendirme konusunda pek yanılmadım ama belki yanlış insanlara sahiplendiririm.(Ha  birde kısırlaştırma konusunda çoğu vicdan sahibi insanlar ortak karardır)Bugünün şartlarında yavrularını korumak için senin üzülmemen için en iyi çözüm…Size sormadık ama özür dileriz..
Seviyorum sizi kediler;kaçıyorsunuz insanlardan ,küçük bedenlisiniz,Dünyayı  sadece kendilerine ait sananlar sizden  pek şikayetçi değiller.Köpek kardeşlerinize göre biraz daha şanslısınız galiba!
Allah hepinize Peygamber Efendimizin kedisi gibi bir hayat nasip etsin!
                                                                                                                                       SERKAN KIDAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder