8 Şub 2011

KEDİMİZ DUMAN


Her geçen gün karşılaştığım olaylar, insanların acımasızlığı, merhametsizliği beni çok şaşırtıyor ve üzülüyorum. Bu merhametsiz insanlardan birine  denk gelen bir can sevimli anne kedimiz duman.

Geçen yazdı parkta kedilerime mama veriyordum iki çocuk ellerinde bir kutu ile yanıma geldiler. Kutuya baktığımda kül renkli yetişkin  bir  kedi  vardı .Çocuklar hamile olduğunu ve yardım etmemi istedi ama kedi hamile değildi doğum yapmış ve emziremediği içinde memeleri şişmiş çocuklarda hamile zannetmiş . Çocuklara beni kediyi buldukları yere götürmelerini istedim . Bizim taraflarda yakın bi mahalleye gittik anne kedimiz apartmanların kapılarına gidiyor bağırıyordu bende arkasından takip ediyorum en sonunda bir binanın kapısında durdu içeri girmek istiyordu anladım ki yavrular burada . O sırada binanın kapısından iki  genç ve  bir bayan çıktı. Çocuklardan biri kediyi görünce bu kedi gene gelmiş öldürücem diye bağırmaya başladı aslında şaşırdım desem yalan olur bilindik manzaralardı bu savunmasız , sadece yavrularına gitmek isteyen  bu canın ne zararı olabilirdi bu  bencillikti bu kedinin yaşamaya dolaşmaya hakkı yok muydu. Bağıran kişinin yanına gittim onun yavruları var sadece onları istiyor. bulsun gider dedim binaya girecekken beni içeri sokmadı yavru falan yok diyordu. inanmadım bir süre bekledim onlar gidince  binanın penceresinden bi bayan yavruların çatı katında olduğunu söyledi ve kapıyı açtı.
 Allaha şükür ki bir insan çıktı dedim .Hemen çatıya çıktım kapalı bir oda vardı kilidi açtık altı yavru bir kutuda miniklerin artık sesi çıkmıyordu .İnanamıyorum  kapıyı kilitlemişler anne girmesin diye bu nasıl bir insanlıktı hayretler içerisindeydim. Yavruları aldım kutuyla indirdim anne kedi yavrularının sesini duyunca kutuya atıverdi kendini hepsini tek tek kokladı , yaladı , temizledi .  Bu görüntü her şeye değerdi mutlu bir kavuşmaydı .Tabi onları orda bırakamazdım diğer kedilerimin yaşadığı onlara ait olan bahçeye götürdüm .Bahçemizde bide odamız vardı ve kedi yuvaları yapmıştık onlara yavrularıyla yuvalardan birine koydum inanırmısınız saatlerce emzirdi yavrularını şişlikte yavaş yavaş inmeye başladı. Zaman geçiyor yavrular büyüyordu isteyenler olmaya başlamıştı hepsini güzel yuvalar bulduk anne kedimizi kısırlaştırdık onun için daha iyi olacaktı.

Bu durum çok genç değildi ve çelimsizdi ama şimdi tombul mu tombul harika bir kedi
Zarar verenler koruyanlardan daha fazla dilerim bu denge bozulur ve tersine döner.



Yazan :Nilay Elgay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder