9 Nis 2012

BEN BİR ANNEYİM BEN BİR KEDİYİM



Ben bir kediyim patilerimde yok benim pençelerim var.Kaprisliyim nazlıyım beni sevin bana hayran kalın isterim .Ben mırlarsam bana sokulun beni sevin.

Ben bir kediyim bu aralar birde anneyim dört bebeğim var Benim için zaten hayat çok zordu .şimdi daha zor Kara kara düşünüyorum beslenemiyorum sütüm az bu yüzden bebeklerim de beslenemiyor Birini kaybedecem sanırım çok halsiz ve iyi beslenemiyor. Sütüm yetmiyor Komşum nazlı hanım bazen süt getirse de yetmiyor. Kapıcı ahmetefendi ben sütü içmeden sütü döküyor. Nazlı hanım ise bunu bilmiyor Kontrol etmeye geldiğinde kabı boş bulduğunda sütü içtiğimi sanıyor. Halbuki bilseydi Ahmet Efendi beni ve yavrularımı apartmanın bodrumundan atmak için süpürge ile kovaladığını buna rağmen benim yavrularımı orda barındırdığımı ,Eğer bilse sevgili komşusu yönetici yaşar beyin beni ve yavrularımı öldürmek için süte fare zehiri attığını yanlışlıkla sütü başka bir komşunun döktüğünü ve o komşunun bilmeyerek bizi kurtardığını öğrense idi Eminim şoka girerdi.

Anne olmak zor Anne kedi olmak daha da zor .Bu bebekler çok yaramaz arabaların altında ezilecekler korkusu beni endişelendiriyor. Bizi seven koruyan o kadar insanoğlu var ki halbuki biz peygamber efendimizin sevgisini kazanmışız. Buna rağmen İnsanoğlu bize nankör kedi demiş her gördükleri yerde taş atarlar kovalarlar.Evde yaşayan dostlarım bizden şanslılar onları seven insanlarla yaşıyorlar.

Ne olacak yavrularıma endişesi ben tasalandırıyor. Nereye gitsem yardım istesem diye düşündüm. ama çok zor şehirde yaşamak sokakta olmak daha da zor. Bir nazlı hanım vardı bizi seven koruyan ona gitmeye karar verdim ite kaka yavrularıma onun bizi görebileceğe bir yere kadar getirdim.Bizi görünce şaşırdı Evine gitti bir sepetle geldi.yavrularımı ve beni aldı evine götürdü. Daha sonra gözümü açtığımda veteriner hekimde olduğumuzu gördüm. Hekim nazlı hanıma bebekleri nasıl beslemesi gerektiği konusunda bilgiler verdi.Nazlı hanım bizi evine götürdü.

Çok şanslıyım nazlı hanım gibi bir dostum var. Ya çevresinde hiçbir dostu olmayan kediler neler yapıyor.Bunu sorgulamayı vicdan sahibi dostlarımıza soruyorum.Binlerce kedinin sokaklarda telef olduğu bu ülkede ben çok şanslı bir kediyim .Bir arabanın lastiklerinin altında kalabilirdim yavrularım bir köpeğin hışmına uğrayabilirdi.Yiyecek bulamayabilirdik yavrularımı kaybedebilirdim.Sokaklarda dolaşırken  insanoğlu çevresindeki canlılara bir baksınlar.Nasıl yaşıyorlar ? Nasıl besleniyorlar ? Karşılaştıkları tehlikeler nelerdir ? bunları bir dakikada olsa bir düşünsünler bu dünya sadece sana ait değil ey insan ben ve dostlarım bu dünyanın bir parçasıyız…………

PATİ PENÇE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder