26 Oca 2011

ASİL SENİ ÇOK SEVİYORUZ

Bundan 6 yıl evvel kızım daha 4 yaşındaydı kızımızı alıp barınaklara köpek sevmeye gidiyorduk. Yine bir pazar sabahı ailecek Çankaya belediyesi köpek eğitim merkezine gittik. Orada kızım hayvanları seviyordu, yanımıza eğitmen Songül hanım geldi ;” kızınız köpekleri çok seviyor neden bir köpek almıyorsunuz? Dedi.”

Bizde evi yeni badana yaptırmışız eşyalar hep değişti evde bir köpek düşünmüyoruz :(  Eşim “asla olmaz “dedi. ama Songül hanım genede asili alıp kızımın eline  tasmasını tutuşturdu. asilde kocaman bir sokak köpeği nerdeyse kızım kadar ikisi çimlerin üzerinde bir oyuna başladılar tabii bunu gören eşim bayrakları indirip  bari alıp bir deneyelim dedi ve asil O gün ailemizin bir ferdi oldu.Ama ne yapsak da asil ilk günler hep evden kaçtı.Evimiz Küçükesatta asil kaçtığı zaman hep Tunalı tarafına gidiyordu.Boynuna telefonumu yazmıştım, sağ olsunlar bulanlar bizi arıyordu gidip toplayıp geliyorduk. :))

Bir gün gene evden kaçtı,” dedim nasılsa şimdi birisi bizi  arar “ Biz tetikde bekliyoruz derken beklenen telefon geldi. köpeğiniz kuğulu park da dediler .tamam hemen geliyoruz dedik ve evden fırladık eşim ve ben arabayla kuğulu parka gittik.Kuğulu parka gelince arabadan indim eşime burada bekle geliyorum dedim. baktım asil güzelce parkın havuzunda yüzmüş sırılsıklam artı pis sudan dolayı  kokuyor asil diye bağırınca bana koştu sevindi arkadaş  alışık ya nasılsa alınmaya gelince  arabayla gidiyor. koştu kaldırımın yanında bekliyen arabalara orada bir araba bekliyor şöför camı açık önde iki kişi oturuyor asil gerilip de kendini ön camdan içeri atınca o pis üstüyle ve ıslak haliyle  birde düşünün kocaman 50 kilo civarı bir sokak köpeği ön camdan girmeye çalışıyor artık bundan sonrasını siz tahmin edin o adamcağızın korkusunu adam arabayı çalıştırıp ne yapacağını şaşırdı.

Ben ayağından çekiyorum adamlar bağırıyor.  aman Allahım o Tunalı Hilmideki halimizi  görmeliydiniz rezil olduk  Allah dan adam kendine gelemeden biz bizim arabaya binip kaçtık. :))

SENİ ÇOK SEVİYORUZZ ASİLLLL

Yazan:Gülçin Karabağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder