26 Oca 2011

ODALARDA IŞIKSIZIM


Bir dostun dilinden bir ustanın şarkısına yorum gerçekten çok güzel bir yakarış olmuş.Gerçekleri en doğru noktasından yakalamış. 

Odalarda Işıksızım Katıksızım
Viraneyim ….
Sadece sen değil Kayahan Ağabey;
Bende Karanlık bodrumlarda ışıksızım, ışıksız kalayım ki saldırgan olayım.
Benim katığım bir kuru ekmek oda yok,
Aç kalayım ki besbeter saldırgan olayım,
Saldırgan olayım ki benim güzel, korkak yürekli sahibim kendisi yapamayacağı güç gösterilerini beni dövüştürerek yapsın ki egosu tatmin olsun…
Sonrasında Virane işte..
Bende tavan aralarında, bodrumlarda, Kilerlerde Işıksızım.
Beni karanlığa atanda beni sokakta bulan, karnımı doyuracak, kafamı okşayacak sandığım İnsandı.
Şimdi ışıksız bodrumlardayım katık yok zaten, fare yakalarsam karnım doyar eğer çıkmazsa…
Viraneyim...
Bende şehrin en ışıklı bölgesinde ışıksızım, Katık bir duyarlı yüreğin yere düşen simiti olursa o.yoksa virane…
Bende yarım metrekarede ışıksızım. Katığım var.
Çünkü iyi beslenmeliyim ki ileride Katık olacağım…
Anlatmayla bitmez karanlık odalarda yaşam mücadelesi veren Canları, Hiç biride kendi isteği ile sevgilisinin terk etmesi ile depresyonla girmedi oralara…
Tek sebebi İnsan… 

Serkan KIDAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder